Isabella

Alles wat met Utopia te maken heeft, de reallife soap van SBS6.
Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 15-10-2014 22:29

Niet zo mooi want was veel te donker, heb hem wat lichter gemaakt, maar plaats hem toch vond hem wel lief..
Afbeelding

Linnie
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-10-2014 17:02

Bericht door Linnie » 15-10-2014 22:33

:P

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 09:18

Lieve schreef:Ik twijfel ook wel een beetje.
Ze hebben het leuk samen en zijn graag in elkaars buurt. dat is een feit.
Ik kijk vaak de 360 cam en dan zie je als ze langs elkaar heen lopen of naast elkaar staan, dat ze elkaar altijd moeten aanraken.
Daar in tegen zie ik wel dat het nep kussen zijn vaak (filmzoenen) dus twijfel in de echtheid dan weer.
Geen idee of het verliefdheid is of lust, maakt mij ook niet uit, hou ervan om naar te kijken.
Mocht het echt zo zijn dan denk ik na utopia dat het over gaat, hij gaat nog studeren en zij is al veel verder , denk niet dat het gaat werken.
Dido en Roel zijn nog steeds samen
Monique en Tijn hebben samen ook weer 2 kinderen gekregen.
Dus ja alles is mogelijk.
Normaal gesproken kijk ik de uitzendingen niet, ben de laatste paar dagen gaan kijken of er beelden getoond werden van de nachtelijke knuffelpartijen tussen Gio en Isa, mij lijkt namelijk dat als het fake/script is dat ze het doen om tv-beelden te maken en die moeten dan absoluut gebruiken. Maar niets wordt er uitgezonden, niet van de nacht na de beautynight, niet van eergisteren, alle 4 keer dat er 'gerommeld' werd is niet uitgezonden. Enige wat wel uitgezonden werd was dat ze zei kom jij maar eens bij mij Gio en dat ze dus apart sliepen. En dat hij 's ochtends bij haar lag.
Lijkt me dan een hoop 'werk' 's nachts voor niets zo. Dus neig toch steeds meer naar echte affectie tussen die 2, hoe stoer Gio soms ook maar doet.

Leuk trouwens dat Tijn en Mo nog samen zijn, Dido en Roel wist ik wel, en 2 kids bij tijn? Zij had er al 2 uit haar eerste huwelijk toch? Dido geen kids??

Lieve
Berichten: 8
Lid geworden op: 13-10-2014 18:27

Bericht door Lieve » 16-10-2014 17:58

Volgens mij niet bij roel en dido, weet ik niet zeker.
Roel geeft veel lezingen, zag laatst stukjes op YouTube
Tijn is zo veranderd dat ik hem laatst niet herkende op een foto, mo is nog steeds het zelfde. ja ze had 2 kinderen uit het vorige huwelijk, die zijn al groot en gaan hun eigen gang.

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 21:14

Isa en Gio beluisteren voor het eerst Isa haar liedje (de muziek in ieder geval)
Afbeelding

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 21:15

Lieve schreef:Volgens mij niet bij roel en dido, weet ik niet zeker.
Roel geeft veel lezingen, zag laatst stukjes op YouTube
Tijn is zo veranderd dat ik hem laatst niet herkende op een foto, mo is nog steeds het zelfde. ja ze had 2 kinderen uit het vorige huwelijk, die zijn al groot en gaan hun eigen gang.
Mooi dat het ook allemaal goed kan aflopen met die gekke rls romances :D

Linnie
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-10-2014 17:02

Bericht door Linnie » 16-10-2014 23:58

Wat leuk om te lezen dit! :D

Plaats reactie