Prietpraat

Alles wat met Utopia te maken heeft, de reallife soap van SBS6.
Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 14:12

LauB heeft een bezemwagen geregeld als verrassing voor Ivan, dinsdag om 13 uur, ze vertelt tegen Mark dat het geregeld is en dat die meneer met hun mee denkt..mooi prijsje dus..

Ik zet het hier want ik ben totaal niet objectief en SV kan ik dus niet doe en wil ik ook niet doen eigenlijk, geef liever gewoon commentaar :)

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 14:20

Afbeelding

Vind het een mooie dame hoor maar vind haar ogen echt eng :shock:

LauB vraagt aan Isa of ze zin heeft om samen met haar de kamer gezellig te maken :roll: maar Isa is nog niet klaar met Sax oefenen.

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 14:23

LauB vraagt of Isa nu al weet hoe ze erin staat met Gio, nee ze weet nog niet precies hoe maar ze is wel van plan hem binnenkort een soort van ultimatum te gaan stellen, maar ze heeft het wel heel erg leuk, te leuk misschien zegt ze. Het wordt steeds leuker zegt ze. LauB: ik zie het ja. Maar beiden krijgen ze dus geen hoogte van hem. Isa: Voor nu is het hardstikke gezellig en ik lach en zolang ik lach is het goed.

Misschien komt er nog wel een filmpje van..

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 16-10-2014 20:53

Pff heb het punt bereikt dat ik alleen nog maar kan kijken/luisteren naar de stream waar Gio, Isa, Nico en Joey op te zien zijn, nieuwe kan ik nog niet zo peilen maar van de rest heb ik mijn buik vol, heb zelfs het iedereen tegen Huub en Lieke-gevoel :oops: is erg frustrerend maar misschien ergens ook wel goed, zo krijgen ze alleen maar een hoofdrol en blijven in the picture zodat ze geen toneelhaak krijgen. Maar jemig wat kookt mijn bloed soms :oops: ik weet het adem in adem uit relativeer..

Linnie
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-10-2014 17:02

Bericht door Linnie » 16-10-2014 23:57

Ik snap je helemaal, Treeske. Een aantal roepen vooral irritaties op, zoals Vanessa en Charlotte. Maar die Ivan heeft het echt helemaal afgedaan. Ik kotste gewoon gisteravond op hem, na zijn uitspraken over Hitler. :twisted: Hij laat zich steeds meer zien als een soort dictator, agressieveling, dwingeland etc. Wat een nare man. En toen hij binnenkwam vond ik hem leuk, maar dat gevoel ik helemaal weg. Ik vind hem nu alleen maar eng. :(
Mark valt ook enorm tegen met zijn gestook, kinderachtige gevoel voor humor en veroveringsdrang. :roll:

Misschien wordt er veel gescript, maar eigenlijk kan me dat niet eens schelen. Want als je je zo laat sturen, ben je een sukkel for life. :x

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 17-10-2014 12:54

Hoop trouwens wel dat Isa of Gio niet weggestemd worden, ben wel eens benieuwd hoe het gaat met het bezoek van Gio 8 november, Isa helemaal in de stress, doen ze aardig? Lijkt mij toch wel een tv-momentje, ja ze moeten ze echt houden hoor :o

Laat Colinda dan maar gaan, heb geen last van haar maar ze irriteert me ook niet. Al zie ik liever Ivan vertrekken.

Treeske
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-10-2014 19:31

Bericht door Treeske » 17-10-2014 12:55

Linnie schreef:Ik snap je helemaal, Treeske. Een aantal roepen vooral irritaties op, zoals Vanessa en Charlotte. Maar die Ivan heeft het echt helemaal afgedaan. Ik kotste gewoon gisteravond op hem, na zijn uitspraken over Hitler. :twisted: Hij laat zich steeds meer zien als een soort dictator, agressieveling, dwingeland etc. Wat een nare man. En toen hij binnenkwam vond ik hem leuk, maar dat gevoel ik helemaal weg. Ik vind hem nu alleen maar eng. :(
Mark valt ook enorm tegen met zijn gestook, kinderachtige gevoel voor humor en veroveringsdrang. :roll:

Misschien wordt er veel gescript, maar eigenlijk kan me dat niet eens schelen. Want als je je zo laat sturen, ben je een sukkel for life. :x
Snap jou ook volkomen, Ivan haalt het slechtste in mij naar boven.

Linnie
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-10-2014 17:02

Bericht door Linnie » 18-10-2014 12:45

Colinda zal niet gemist worden, maar ik vind het leuker als er een spraakmakend iemand weggaat en er een hoop gedoe ontstaat. :P
Ik zie Vanessa graag gaan. :D

Linnie
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-10-2014 17:02

Bericht door Linnie » 18-10-2014 13:22

Zo even wat filmpjes geplaatst. Ik ga me maar eens aankleden.

Fritsie, dank voor je verslagen. :D Ga vooral door.

Plaats reactie